Home » FAQ

Bestellen

Voorraadstatus
Je kunt op onze bestelpagina zien of het product voorradig is. Heb je meer vragen over onze voorraad? Mail naar info@lizbymm.nl.
Als de bestelling is geplaatst wordt er een bevestigingsmail verstuurd. Wij streven ernaar jouw bestelling binnen 4 werkdagen te leveren.


Betalen

Betaalmogelijkheden
De betaalmogelijkheden zijn onderaan de pagina weergegeven. Heb je vragen over onze betaalmogelijkheden ? Mail naar info@lizbymm.nl.

Betaling mislukt of geweigerd

Is je betaling mislukt of geweigerd ? Controleer of het geld is afgeschreven van je rekening. Is dit niet het geval, dan kun je de bestelling direct opnieuw plaatsen.

Heb je na 1 uur nog steeds geen order-bevestigingsmail ontvangen en is het geld wel van je rekening afgeschreven ? Neem dan contact op met ons (info@lizbymm.nl) en houdt je transactienummer bij de hand. Wij helpen je graag verder !

Cadeaubon of voucher inwisselen

Heb je een cadeaubon of voucher ontvangen ? Deze kan je makkelijk inwisselen met je vouchercode. Deze code kan je invullen bij het winkelmandje.

Je dient rekening te houden met het volgende:

  • Je kunt 1 vouchercode per bestelling gebruiken.

  • De vouchercode is niet geldig bij sale-producten van No5bymm.

  • De vouchercode is geldig tot en met de vermelde einddatum.

  • Je kunt je vouchercode eenmalig gebruiken.

  • Je kunt de cadeaubon of voucher niet inwisselen voor geld.

Foutmelding bij het invoeren van de vouchercode ?

Probeer eerst opnieuw de code in te voeren. Krijg je nog steeds een foutmelding ? Neem dan contact op met ons (info@lizbymm.nl).

Bezorgen en afhalen

Bezorgen

Bezorgopties

Je bestelling wordt bezorgd via de service van PostNL. Zodra je bestelling is verwerkt door Liz by mm en wordt verstuurd, krijg je een email van PostNL ter bevestiging.

Status van bestelling

Je kunt de status van jouw bestelling bekijken in jouw account. Vanaf het moment dat jouw order wordt overgedragen aan PostNL kan je via de track- en tracecode jouw bestelling volgen. Bij vragen kan je altijd contact opnemen met ons (info@lizbymm.nl).

Adres wijzigen

Je kunt jouw adres niet wijzigen in jouw account. Bestellingen kunnen gewijzigd of geannuleerd worden door contact op te nemen met de klantenservice: info@lizbymm.nl

 

Afhalen

Afhaal opties

Er zijn mogelijkheden om jouw bestelling af te halen. Deze worden je aangereikt op het moment van het plaatsen van de bestelling. Hier zie je meerdere mogelijkheden om jouw pakket af te halen en deze kan je dan aanvinken.

Pakket niet ontvangen

Heb je jouw pakket niet ontvangen ? Neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice of stuur een mail naar info@no5-bymm.nl.

Retourneren en ruilen

Ben je niet tevreden met je aankoop? Jammer, maar dat kan natuurlijk!  Je kunt je aankoop dan binnen 7 werkdagen aan ons retourneren.
Bij ontvangst van jouw bestelling zit een retourformulier. Deze moet je invullen als je het product wilt retourneren. Er zit hierbij ook een optie om het product te ruilen, bijvoorbeeld voor een andere maat of kleur.

Het retourproces
1. Vul het retourformulier duidelijk en correct in zodat wij je retour goed kunnen verwerken.

2. Gebruik een stevige verpakking om het product in te pakken (bijvoorbeeld de verpakking waarin je het product ook kreeg toegezonden). Stop het retourformulier bij in de verpakking.

3. Op het retourformulier staat het adres waar het pakket naar retour moet. Maak een label waarop je duidelijk het adres schrijft en plak deze op de verpakking.

4. Bij het postkantoor kan je het pakket retour sturen. Let op! De kosten voor het retourneren zijn voor jezelf en wij moeten je retour binnen 7 werkdagen hebben ontvangen.

Wat is de status van mijn retour?
Als je jouw pakket hebt verstuurd via het postkantoor, krijg je een track- en tracecode. Hierbij kun je volgen wanneer het pakket weer bij ons adres is aangekomen. Op het moment dat jouw pakket bij ons is afgeleverd, krijg je een bevestigingsmail.
Als je het product wilt ruilen, krijg je ook een mail wanneer het nieuwe product is verzonden inclusief track- en tracecode.

Terugbetaling

Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij het niet terug nemen. Het product dient retour te komen voorzien van de originele labels en verpakking. Wij zullen het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terugstorten op jouw rekeningnummer. 

Let op: Het is niet mogelijk om geld terug te krijgen in de winkel. Dit kan enkel en alleen online!

Uitzonderingen
Als het product kapot retour komt, zonder een melding hiervan, krijg je het bedrag niet teruggestort op je rekening.

Kapotte levering

Ieder item wordt met zorg door ons gecontroleerd voor verzending. Mocht er toch iets niet goed zijn , neem dan zo snel mogelijk contact met ons op  (info@lizbymm.nl) en stuur eventueel een foto mee. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Garantie en reparatie

Garantie
Op onze producten geven wij 1 maand garantie. Gaat het product kapot? Neem contact met ons op (info@lizbymm.nl) en wij zorgen dat het product gerepareerd of omgeruild wordt. Lukt dit niet dan krijg je uiteraard je geld terug.

Reparatie

Ik wil mijn product laten repareren
Is jouw product kapot en valt dit binnen 1 maand na aankoop? Dan zorgen wij er gratis voor dat het product gerepareerd wordt.
Valt het kapotte product buiten  1 maand garantie, dan zijn de kosten voor de reparatie voor jezelf.

Wat is de status van mijn reparatie?
Zodra jij jouw product hebt verstuurd naar ons adres en wij hebben deze ontvangen, krijg je een bevestigingsmail. Hierin staat wat de duur is van de reparatie. Zodra het product is gerepareerd en wordt verzonden, krijg je weer een mail inclusief track- en tracecode.

Ps: kleding op maat

In de winkel van No. 5by MM kan uw aankoop ook op maat gemaakt worden indien nodig. Hiervoor dient u naar de winkel te komen met uw product. Er wordt verzocht om van tevoren contact op te nemen als u hier graag gebruikt van wilt maken: info@lizbymm.nl

 

 

Lizbymm AVG
PDF – 55,9 KB 300 downloads